紅磡煙館仗義留人

紅磡煙館仗義留人

吳瑞卿旁白:
香港1931年立法禁煙,但實則到50年代仍然有不少非法鴉片烟館。 1955年杜煥去了幾個月澳門之後回到香港,無處棲身,就曾經在紅磡一間烟館住了一段時期。

杜煥講話:
裡邊紅磡嘅煙館,有個老細,聽見我返咗過嚟,就使啲人叫我入去見佢嘛!見到佢。 「點呀?有冇地方住呀?」 「鬼咩,邊處住呀?」 「梗係啦!香港哋不摟係咁嘅嘛,留食不留宿。咁啦,你唔嫌嘅,你就走上呢處踎啦!你又咁多人,所有客你都識得嘅。自然煙就唔使逗,飯呢?喺度,有錢就俾錢買米,冇錢你就叫佢喺櫃桶攞,出佢嘅數,出老細嘅數。冇老友嚟嘅都 …. 我嚟嗰陣時。」 好呀!所以話我一生人,真係最好呢啲,呢啲咁嘅難得。靠啲乜嘢喎?你又盲嘅,又唔係靠你打,又唔係靠你講,又唔係靠你人面,又唔係靠你幫手。靠乜嘢呀? 喺處住,就住到呢個 1955年7月20,就入港台嘞。



無障礙網頁守則 (打開新視窗)