香港電台南音節目

香港電台南音節目

吳瑞卿旁白:
上一輩的人很多還記得在上世紀七十年代之前,香港電台和商業電台都有南音節目。原來香港電台在戰前早已有瞽師演唱節目。杜煥記得的瞽師,可能是連香港電台本身也很難找到歷史紀錄。

杜煥講話:
因為香港台呀,戰前至到戰後,嗰啲行家入去做呢嗰南音節目呀,入去咁就咁嘅嘞。 嗱!舊時初起時,阿勤、盲福,一日就一日嘅嘞,一個禮拜得一日,咁嘅噃。咁又到沈恩,又係一個禮拜一日;入去咁就咁。又到日本仔時何耀華,又係嘞。好!一轉咗和平咁啦,我同孔捷榮入去做過啦。我哋兩家喺上邊做,好彩博到順便做住家叫唱呀嘛;博生意,即係當賣告白,咁樣,吓。咁就做咗兩個禮拜唔做,就推嘞。率之做咗四個禮拜就唔做,做咗四回我就唔做。兩個禮拜一回,有乜用唧?孔捷榮就夾猛去啫,叫個開眼嘅去拍佢啦。點知拍咗一期,第二期劉少川 ….. 嗰陣劉少川做呀嘛,取消嘞,咁呀嘛。 咁到何臣同孔捷榮結拜咗嘞,結咗拜做兄弟就好啦,佢上去搵劉少川攞番個節目嘞。 星期五,係得個星期五,足足做咗兩年。咁就逐漸孔捷榮條氣唔順呀,聽見廣州上面咁豐阜唄,佢就返上廣州,就辭咗,俾咗過陳日做,咁陳日咪喺度做啦。



無障礙網頁守則 (打開新視窗)