戒毒不易鴉片難求

戒毒不易鴉片難求

吳瑞卿旁白:
從來到香港不久,未到二十歲就開始染上毒癮,杜煥一生都在吸食鴉片。 很多人以為曲藝界很多唱者吸鴉片,是與其氣魄與腔喉韻味有關,但杜煥斷然說無關。只怪自己年少無知,習染不良嗜好。 杜煥的鴉片癮是到1971年左右才戒掉的。怎樣戒?

杜煥講話:
(榮:係唔係好辛苦嘅啫,戒嗰陣時?) 梗係啦!俾時間長呀,俾啲時間嚟博佢。如果一氣就唔得,我哋頂唔順呀!淡啲,即係淡啲淡啲咁。 我就咁,頭頭一錢,就落二兩水;二兩水就嚟做三日。飲完嗰三日,第二次又一錢,又係三日;第三回又係三日;第四回三日半。 (嗰時一錢要幾錢呀?)有限啫,一錢十幾蚊之嘛! (邊度去買到呀?)梗係叫啲道友去買。 (你點樣決定要戒呢?)唓!你去邊度搵呀?又貴又惡搵。 (係呢幾年惡搵咗?)係呢三四年啦!家下頭尾四年啦!呢左近都係啦! (即係要搵都搵到呀?)搵就搵到。貴嘞,成六七十蚊一錢,成四倍。咁咪戒咗啦。



無障礙網頁守則 (打開新視窗)