歷史流逝鳥烏聲中

歷史流逝鳥烏聲中

吳瑞卿旁白:
1975年,榮鴻曾請杜煥在上環富隆茶樓唱曲錄音,重構舊茶樓賣唱的環境。 在富隆茶樓,茶客如常把鳥籠掛起,茶樓伙記斟茶叫賣點心,杜煥唱曲,背景有茶客談笑聲、鳥兒唱歌聲、叫賣點心聲,混為一片。杜煥顯然也很開心自在。 富隆是香港最後的傳統茶居,在杜煥唱曲錄音的後一年拆了,杜煥也在1979年過世。 這種舊式茶居的聲音景貌,就成為香港歷史的一部分了。......這是瞽師杜煥一個人的故事,也是一個香港故事。

杜煥講話:
嘻嘻,啲雀仔音呀嘛!雀仔唔拘呀! (問:雀仔咁嘈!)雀仔唔拘......雀仔唔拘嘅呵......(播出錄音) 呢架係乜嘢牌子呀? (榮:呢架係美國公司出嘅牌子。)哦! (榮:唱完咗十二段,下次唱乜嘢?下次呢?) 報仇啦...... 嗰日我講你聽係......百分之四十,家下計埋就(唱了)百分之八十,百分之七十幾八十......下次就《報仇》啦,《復仇》哩!



無障礙網頁守則 (打開新視窗)