染上毒癮.貽誤終身

YYY

旁白:
十六七歲的杜煥混跡娼寮,手頭寬裕,結果染上毒癮。他從未讀過書,知識淺,喜歡在煙床上聽別人聊天,增長見聞。初乃淺嘗,後來毒癮愈來愈深,悔恨已晚,晚年常常自嘆鴉片貽誤一生。 他的毒癮是到一九七十年代初,六十多歲時才戒掉的。

曲詞:
一眾失明人我就唔多染,常常與開眼他群去食洋煙,因為我當時不知自曉呀,至使係洋煙卻,把那毒癖來纏。唉!所以為人出身咁就為緊要呀,凡事呀嘅做來要三思,皆因嗰陣呀我就唔識曉呀,至使被毒癖係一世纏。(說)在嗰陣時呀,香港有正式公煙賣吖嘛,咁所謂談話處,談話最好就在煙床呀。唉,呢啲係我哋生平係至愛嘅,愛咩嘢哩?愛人讀嘢俾自己聽呀。人講嘢自己聽呀,因為自己自小失明,未入過聖人門。係哩,一切嘅事哩都係靠人哋㗎嘛!吓,由隻耳聽入嚟,所以令得我津津有味嘞。唉,咁呀唯獨是呀,肯讀嘢俾你聽呢種人呀,係邊啲哩?係得閒無所是事呀,飽食用心呀,有其煙癮呀,在床對燈呀,咁至對你講嘢講得滋滋有味,然後自己呀至可以聽得入耳啫。哩!由淺入深 ……

遵守2A級無障礙圖示,W3C (打開新視窗)