商舖成空.遍地哀鴻

YYY

旁白:
日軍佔領香港,威迫利誘疏散市民,很多人亦設法自行逃往內地自由區,連賣藝的瞽師也相繼離去。杜煥對當時油麻地廟街一帶的慘況印象難以磨滅,街上傷者處處,每天餓死幾百人,空舖成了擺放屍體的殮房。杜煥在街上踼到死屍也有七八回。日軍政府宣佈軍票代替港紙,引起大恐慌,物價日漲數倍,商舖閉戶,治安甚亂,街頭滿是餓殍。

曲詞:
一到正月廿七喎,聞來好佳音,每人係八兩米係配一人。米單成了哩嗰陣糧食漸漸穩陣呀,唉!一路行來係咁過光陰。雖然我自己生意亦都略穩陣呀,總係眼看旁者真係無限傷神。一帶係油麻地廟街佢人冧呀,常常皆有在街邊係呻聲音。但凡係空舖哩,即係殮房嘅命運呀,每間空舖晚晚都有死人。唉!屍橫遍地真係情慘甚呀,見者流淚聞者亦傷心。我今,唉!提起亦都打冷震,油麻地係每日九龍一帶真係餓死數百人。有啲歸鄉回去,唉!人冧冧呀 ……

遵守2A級無障礙圖示,W3C (打開新視窗)