麗的面世.賣唱公園

YYY

旁白:
1950年,麗的呼聲面世,市民開始有無線電廣播娛樂,但對杜煥來說卻是「科學絕人」。人們轉聽收音機,不聽南音。很多人買了原子粒收音機放在門前,讓鄰里一起聽。杜煥賣唱生意一落千丈。 天無絕人之路,有朋友告訴杜煥,佐敦道官涌街市旁邊的佐治公園晚上有很多人乘涼聊天,教他到那兒賣唱。佐治公園果然人氣旺盛,坊眾雲集,杜煥很快吸引到眾多聽眾,生意滔滔,在那兒唱了兩年。

曲詞:
(說)喺喇,所謂好景不常,光陰似箭,嚟到一九五零年,忽然哩,所謂科學絕人呀,乜嘢哩?市面上一出咗呀呢個麗的呼聲之後哩,弊嘞!我嘅生意哩,賣唱生意呀,一落千丈嘞,何以?因為我一向在九龍嗰方面哩,九龍嗰邊呀,工人區居多,所以判嘅電哩就由包租嘅主權,故此收音機哩,以往雖係有呀,就未曾有原子粒吖嘛,所以但凡若要收音者哩,就梗要呀拜候包租呀嘛,所以好多屋客又唔抵得,吓,有咗又收貴電費,總言之就無咁興啦。唉,一出麗的呼聲,所有幫襯我嘅人哩喺嘅門口呀,一定係鍾意聽嘢嘅嘛,所以好多哩都校咗呀,校咗就令我哩,晚晚出檔無交易啦,呀,所謂呀人哋一落千丈喎,一落萬丈都唔止嘞!因為我向來喺呢幾條街搵食吖嘛。呀,喺嘞,更重有喎,吓!所謂福無重至,禍不行單,你估乜嘢哩,慘過落井下石囉! (唱) 唉!所謂時令不合在我本身,自從麗的市面流行。一落千丈冇人幫襯,令到我兩人係極惡謀生 ……

遵守2A級無障礙圖示,W3C (打開新視窗)