濠江賣唱.短暫安穩

YYY

旁白:
在澳門,杜煥得舊友王德森瞽師幫忙安頓,又介紹他到茶樓賣唱。那兒附近都是旅店,客人很多,不到一星期杜煥就吸引了不少知音客,並結交不少同行朋友。後來他又到一家叫裕京的賭場附屬餐廳,每晚半夜二時唱到清晨五時,有不少捧場客,收入十分穩定。

曲詞:
我初到係澳門,我估話生活好搵呀,我估從此在此地就永久安心,因為一到嗰時就有多客幫襯,一個星期唔夠,客店個個亦都知有我此人。正所謂估話地頭合得我呀,合我一生命運啩,估話在此居留就可有根,日過夜來皆一樣呀,生意向來又極之勻。光陰係易過喇一定唔需問呀,生活係好哩,生活好就定然係嘅安心……(說)唉!估話逃到澳門好安樂啦。一到個埠呀,一個星期所有咁多客店呀,除咗中央之外呀,真係好多間客店都知道有我本人,過咗去嚟賣唱。所以哩,在嗰年呀去到,晚晚出檔真係可謂講得應接不暇咁巴閉嘅。吓,咁呀好啦,正所謂在香港撈到呀,吓,絕地之時,到澳門,唉!估話死而復生呀,非常個心安定嘞。

遵守2A級無障礙圖示,W3C (打開新視窗)