澳門動亂.回轉香江

YYY

旁白:
五零年代初,澳門與中共政府關係一直不好,邊界更時有衝突。杜煥在澳門過了一個多月安穩日子,以為從此生活安定,誰料1954年底農曆十一月初八日,忽然傳來爆炸聲,原來市區有計時炸彈。 澳門市面氣氛有變,晚上戒嚴,杜煥無法賣唱。他靠積蓄過了二十多天,局勢沒有好轉,袋中只剩下二十元。於是他辭別朋友,轉回香港。

曲詞:
(說)真係好景不常囉,非係呀月在十五呀一轉,轉咗十一月初八夜,一到八點鐘,連響呀爆炸彈,此所謂計時炸,市面上當堂大變嘞,雞飛狗走,人心徬徨,由此哩,又遇天時甚凍噃,吓,真係福無重至,禍不行單咯。啱啱嗰年呀,最冷嘅,咁呀冷到油晾(凝結) 咁巴閉嘅,最冷得耐。唉!當堂一落千丈嘞,晚晚出檔都棧個出嘞,吓!打一個轉哩成一個虛嘞。好囉!正所謂由初八而起,一路呀,吓!漸漸皆沉竟然想吓想吓,弊嘞,揸住二百元港紙在澳門,呀!生意幾好,有些少。喺嘞,都唔夠,正所謂呀,唔夠係二十日,冚崩唥蝕清光,想吓剩得二十元,哎吔,咪拘嘞,人地生疏,想吓不如死咗返做香港,做土地喎。所以揸住二十元,立即向我哋好老友行家拜辭哩,立即回來嘞,凶吉都未曉。(唱)真係世間哩難嘅料㗎,果然真, 竟然作個虛,咁就作為虛夢呀,係幾個月辰。

遵守2A級無障礙圖示,W3C (打開新視窗)