寄居煙館.閒散渡日

YYY

旁白:
回到香港,幸得一位瞽師朋友收留暫住,但瞽師夫妻兩人,甚是不便。這時剛好一位舊友來探望,知道杜煥的困境。那朋友帶了他到紅磡一家私煙館。香港早在1931年宣佈禁煙(鴉片),1945年已全面禁止販賣鴉片,但這種私煙館仍然存在。 私煙館的老板有江湖義氣,立刻收留杜煥,管吃管住。杜煥在煙館一住七個月,幾乎完全沒有唱曲。每天在鴉片煙床上混時光,和客人聊天,閒散過日。

曲詞:
哩,我一回港呀,尋到呢個舊街坊,得佢容納就把我收藏。總係居住哩就許多唔便當,因為哩,俗語小地方,佢夫妻一對係在此居樓上咋,一男一女係居住閒床,焉能將我來相讓呀?使我安寢嗰時欠地方……(說)我一回返到嚟三日後呀,呢個人稱佢做伯父,佢就賣煙呀係紅磡,聽到我返咗嚟,咁呀立即叫嗰啲人呀,叫我入去問其長短。咁哩,知道我呀,吓,一向呀我嗰個房都能夠讓得頂得俾人,求他第去,又遇著咁嘅環境,迫不得已回來舊地,吓,知道香港地哩,留食就不留宿,所以佢哩一力招呼真係少有噃。吓,盲人在煙館嚟到棲身呀,我信得過歷古至今都由我一人囉! (唱) 所謂不幸始終還有幸呀,得貴人護助我賴終身,叫我暫且居在係煙床隱呀,日中生活可以在此尋。

遵守2A級無障礙圖示,W3C (打開新視窗)