二十年代穗港比較

二十年代穗港比較

吳瑞卿旁白:
杜煥由 1926年正式移居到香港,到他1979年過世,佢在香港生活了54年,見證了超過半個世紀的變遷。 在1975至1976年,旅美學者榮鴻曾博士請杜煥把他生平所唱南音和其他曲藝重唱錄音。唱了三個月幾十小時之後,杜煥更即興唱了六小時《失明人杜煥憶往》,唱他自己一生的故事。 在「一個瞽師的故事」的單元裡,杜煥的南音已經唱出了很多香港物事。 在唱曲錄音過程中,杜煥接受了榮鴻曾博士的訪問,又經常與榮鴻曾閒聊,講了不少幾十年來他親身經歷的所感所聞,都是香港社會和生活史寶貴的第一手資料。 本單元輯錄了杜煥講述香港舊時物事的點點滴滴。 1920年代,廣州時有軍閥混戰,1925年省港大罷工,杜煥是那一年第一次到香港的。 他對當時廣州和香港的生活,作了一個比較。

杜煥講話:
我恨跟人哋落嚟香港撈,嗰陣時話嚟香港搵食,平好多。嗰陣時呢處買廿斤米,廣州市就賣十斤、九斤、八斤。雞蛋,買一毫子十隻,佢上面賣一毫子三四隻。又貴啲啦,搵錢又難啲啦。 周時都軍閥呀,又打商船,又話打田雞,唏!好多嘢。我哋喺廣州市嗰時唔係好世界嘞!周時都槍林彈雨,最慘係民國九年、民國十年、民國十一、十二、十三年,呢幾年最慘。年年都有一兩仗嘅,戒嚴嘅,枕住打嘅 …..



無障礙網頁守則 (打開新視窗)