香港發達有三家

香港發達有三家

吳瑞卿旁白:
戰前香港有三種人賺到很多錢,杜煥形容為「發三家」,三家是甚麼人?

杜煥講話:
舊時在香港,即係我哋初到香港嗰十零年,即未廢娼之前,即係仲有花界嗰陣時哩,1935年廢花界嘛。廢娼嘛,先就廢西人嘅,第二年至廢我哋唐人呀。廢娼!有娼之時,周圍嗰啲俱樂部,啲俱樂部興點呢?所以香港地叫做發三家呀嘛,舊時呀,撈家、蜑家、客家咁嘅。發三家嘛香港舊時。 點解發三家呢?蜑家,蜑家者即係艇上啦,舊時運盤貨,呀,盤貨裡面就好多嘢啦!正所謂舊時嗰啲雜差守尖沙咀同埋守長洲,叫做金山埠咁巴閉嘛;第一地方嚟呀。舊時運動都要搵嗰啲地方守嘛。 客家就咁,香港地就客家地頭嘛,香港呀,香港九龍都係客家地頭。所以舊時嗰啲所謂傳話呀;舊時要傳話嘅噃,任何邊一間差館都有傳話嘅噃。幫辦鬼頭上門乜都帶埋個傳話嘅。呢種傳話都係客家人,佢近地嘛!呢處佢自細嘛! 1935年,撈家,嗰啲嘛! (問:開賭檔呀嗰啲啦!)係嘞!即係走私漏稅嗰啲。



無障礙網頁守則 (打開新視窗)