港人紛逃自由區

港人紛逃自由區

吳瑞卿旁白:
杜煥也曾經想過走難回大陸的自由區,但想到無以謀生,結果還是留在香港。

杜煥講話:
1943年嗰陣時我就咁嘅,日本佬嗰陣時好多事幹嘅。咁呀,燈火限制嘛,軍票一式化嘛。7月1號,燈火限制12點就要熄燈嘅嘞!咁就變咗 ….. 我做夜生活嘅,不嬲都靠呢啲地方嘛。所以一到熄燈啲人發茅嘞,唔敢叫啦。咦!諗吓都要趯路噃,我諗唔到自己會喺處過得嗰個時期嘅噃,因為啲行家趯唔少嘛。啲人趯路哂咁滯嘛,係剩我自己咁滯嘅啫,啲行家就。 嘿!死囉,幾十蚊軍票,百幾銀港銀,一火水罐米,一金魚缸,冚把冷(上去聲)幾乎凹哂嘞,凹剩嗰幾十蚊港紙唧,軍票都凹埋,米都凹埋嘞。弊嘞,要趯更?要趯去第二處?日本仔唔趯路哩,我哋冇地走嘅噃!只可去惠州呀上面嗰啲地方之噃。咁嗰啲地方,去自由區要唱粵曲嘛,南音就實唔得!唔會聽嘛!啲客家地方點會聽唱南音呀?



無障礙網頁守則 (打開新視窗)